Monday, July 16, 2012

Abla Sevgisi









Bugün benim ablamın doğum günüydü!


Ona da söyledim, fotoğraftaki gibi sen hep yapış benim sağ omzuma diye.


Bu hep böyle gitsin, her ne olursa olsun.






Hem dipnot olarak; bakmayın onun fotoğrafta böyle güldüğüne, saçlarımı kazıttıklarında bana bir uzaylı gibi bakıp kaçarmış bu saçlarımın uzamış hali, harika değil mi?






Ama en önemlisi ve benim asıl söylemek istediğim;













Bu güzel gününde, o çok da güzel bir evlenme teklifi aldı!


Bunu bana telefonda göz yaşlarıyla bildirdi.


İkisi de sanırım beni ancak bu kadar mutlu edebilirlerdi bugün!













Bu çiftin tanışma hikayeleri çok ilginç aslında.


Birbirleriyle tribünde tanıştı onlar,


Maçlarda buluştular ve;


Sarı Lacivert sevgi, koskocaman bir aşk oldu!






O diğer yarısını buldu, ben de abimi.


Evet bir abim yok ama, bana evrendeki en güzel abiyi bulup getirdi o.


İkinizi de çok seviyorum ben gençler.


Sonsuza dek böyle sırıtın, sonsuza dek mutlu olun hep!

No comments:

Post a Comment