Wednesday, July 25, 2012

Oy Revani can Revani



Sicaktan beyni sulanmis olarak karsinizdayim..Rabbim sicakta kalanlari sicakta calisanlari korusun muhafaza etsin insallah..

Nem orani sahura kadar devam eden bir gunun sonucu oldukca sicak olan mutfaga firinin sicagi da eklenerek pisirilen bir tatli ile karsinizdayim.

Tarifim Allah ne verdiyse blog sahibesi Melek ablama aittir..blogu sagliga cok zararlidir..

Giren cikamiyor cikmayi basaran uzun sure etkisi altinda kalip zor toparlaniyor..bu bloglar blogger tarafindan Ramazan ayinda yasaklanmali :p

Saka bir yana eger ki aradigin basarili bir tarifse denenmis ve malzemeye kiymaya niyetin yoksa adresin orasi atla gor..ayrica yazmadan gecmek istemiyorum,yapay tatlar tatlandircilar renklendiriciler yok kisaca dogal ve saglikli malzemelerle bir seyler yapmaksa niyetin yine adresin orasi derim..





Rabbim bu tur bloglarin sayisini artirsin insallah..Bucurum rengarenk mandallarla mesgul iken ve aksam yaklasirken bir an evvel yapip tadina bakmak icin sabirsizlaniyordum..

Revani denince akla hemen onun tadi gelir bence :) yani revani revani olmali ..serbetli kek degil..

Iste bu boyle bisey oldu..Ne iyi olduuu :)







 Bol tereyagi ile yagladik..bu guzel goruntu ile istahimizi kabartarak iftara yonelik hayaller kurduk..






Margarinimiz..zavalli :)







 Iste bu yuzden zavalli :) Ben dayanamam bu kadar cirpilmaya o dayandi..aferin margarin..










Firtina oncesi sessizlik..










Firindan cikmis hali..Oy kuzu oy!!




 


Bu bubbles'lari seviyorum..






Bunu daha cok!..Tadina diyecek sozum yok..irmik dise geliyor hamurlasma yok kabartma tozu ben burdayim demiyor vanilya arada bir hello deyip kayboluyor serbeti tam tam sadece ben sekerini bir sonraki sefer daha az koymak isterim sebep ise cocuklarim..temiz bir tadi var,net..Ben Revaniyim diyor..celiskiye dusurmeyen tatlarin ve tatlilarin artmasi dilegiyle..

Mutlaka dene :) benimkine sulanmanin alemi yok can :)


Tarife hizli-baliklama gecis nerde?
 (Tarif ablamin adresinde sizleri yaptigim tatlinin yapim asama ve sonucu ile basbasa biraktim vallahi niyetim kotu degildi..)


Revani tarifi : BURADA










Hakkinizi helal edin..


















..

No comments:

Post a Comment