Wednesday, July 25, 2012

İftar






Merhabalar :)


Dün sınıf arkadaşlarımla iftara gittik. Çok güzel bi akşam oldu. Biz bir kaç kız olarak mekana erkenden gittik ve diğerlerini beklemeye başladık.










Arkadaşlarımla beraberken çok eğlendiğim bir gerçek. Çok güzel vakit geçiriyoruz. Hepsini çok seviyorum :) Beni böyle güldürebiliyorlar ya daha ne isterim. Bence ben çok şanslıyım :)













Vee sonunda herkes geldi. Erkekler için sorun olmicağından kızları kalpledim. Bir yandan iftarı bekliyoruz; bir yandan sohbet, muhabbet :)













Sevgilimi beklerken telefonumla bunu çektim. Bu ayakkabılarımla aşk yaşıyorum diyebilirim. Bayılarak aldım ve çok severek giyiyorum.













İşte bu da kombinim. Fazla yer kaplamaması için birleştirdim. Umarım beğenirsiniz. 


Sevgiler !





No comments:

Post a Comment